Calendari de LleTeta

LleTeta, grup de suport a la lactància. Tots els dimecres del calendari escolar de 2/4 de 6 a 7 de la tarda al Blauet de Sant Celoni.

Voleu riure una mica?

HA, HA, HA, HA, HA, HA!!!!

sabeu què?
HA, HA, HA, HA, HA, HA!!!!

l'altre dia em vaig trobar la Remei passejant la Sílvia, una nena teixoneta molt bonica.
HA, HA, HA, HA, HA, HA!!!!

i sabeu què em va dir?
HA, HA, HA, HA, HA, HA!!!!

que la seva pediatre
HA, HA, HA, HA, HA, HA!!!!

li va dir que la nena estava massa grassa
HA, HA, HA, HA, HA, HA!!!!

i que això de a demanda no podia ser
HA, HA, HA, HA, HA, HA!!!!

que havia d'espaiar més les tomes
HA, HA, HA, HA, HA, HA!!!!


Les que sou de Sant Celoni ja sabeu de quina pediatre estem parlant, oi? NO SUPORTA LA LACTÀNCIAAAAAA!!!!
Si voleu riure una miqueta més aneu a Som la llet

7 comentaris:

  1. acollonant!!!
    la lactància nenes és a demanda!!
    una altre cosa són les galetes!! no confonem termes..

    ResponElimina
  2. Tenint en compte que la criatura tenia només 25 dies, em va semblar una falta de responsabilitat per part de la ped., si espaia les tomes no cal ser massa inteligent per suposar qu deixarà de guanyar com ho estava fent i automáticament s,encenen les alarmes i apareixen els suplements.
    Aquesta ped. desaconsella la LM quan les criatures estan primes, quan estan grasses, quan dormen molt, quan dormen poc, quan fan molta caca i quan en fan molta. Per sort aquest gènere de peds està en vies d,extinció.
    A la mare li vaig suggerir que fos molt cautelosa amb la seva decisió

    ResponElimina
    Respostes
    1. 25 dies!!??
      és dolorós escoltar això, crec q momés podem lluitar possant reclamacions i q les direccions dels centres sàpiguen q els seus professionals no seguixen els mètode cièntific en una cosa tant important i bàsica per la salut infantil com l'alimentació.

      Elimina
  3. I si tingués grans al cul o les ungles tortes també seria per culpa de la lactància!!!! sort que les bestieses que es diuen son tant clares i tant obvies que no es pot fer altra cosa que riure
    HA, HA, HA i REHA!!!

    Aquesta pediatra hauria de parlar una estona amb la meva filla de 5 anys per aprendre bé les coses. Aquest matí anant cap a l'escola em diu:
    - mami, saps perquè les mames us dieu "mama"
    - No, perquè?
    - Doncs perquè teniu mamams (pits) i quan som petits fem mamam (lactància), per això us dieu "mama"

    LÒGICA PURA!!!!!!
    Un petó de bon dia a tothom!

    ResponElimina
  4. A mi també m´ho van sogerir i en el meu cas va ser el pediatra i no la pediatra, la meva filla és de les nenes que no van acceptar cap aliment complementari fins als quintze mesos, llavors el pediatra em deia que les mares d´ara no els deixaven plorar ni els contrariaven i clar això li semblava malament en el nostre cas. No només això, si no que amb percentil 94 d´altura, quan la meva filla tenia un any...l´home estava empepinat que segur que patia carència de ferro i volia que la portés al CAP en dejú de vuit hores per fer-li un anàlisi de sang...mai ho vaig fer, la nena era molt activa i no hi havia cap problema en el nostre cas.

    Tot i que respecto molt la profesió, hi han metges meravellosos i gràcies a alguns d´ells la meva filla està en aquest món, també haig d´explicar que si hagués fet cas sempre al que m´han dit, la meva filla no estaria aqui, llavors, hem de deixar que sigui el nostre fill el que demani el que necessita, que ho sap molt bé.

    Un dia que parlem de la son també us explicaré que quan tenia quatre mesos i els hi vaig explicar que la nena dormia amb mi a ell i l´infermera, em van dir que estava fent mal a la meva filla i que així agafaria pors nocturns.

    Bé, que queda molt camí per fer amb l´ajuda de dones com l´Anna.

    ResponElimina
  5. Em sap greu que hi hagi pediatres tan poc respectuosos amb un tema com aquest, on els estudis científics i organismes mundials es posen d'acord en què el millor és el pit i a demanda!!
    És una pena i m'entristeix molt veure que moltes mares abandonen la lactància per consells d'aquesta mena.
    Per aquest motiu, fins que això no canvïi, crec que la única opció que tenim les mares és estar ben informades ja des de l'embaràs i agafar forces per ignorar segons quins comentaris, vinguin de qui vinguin. Que la opinió del pediatre no vagi a missa!!

    ResponElimina
  6. Aquesta pediatra te molt mala llet............

    ResponElimina