Calendari de LleTeta

LleTeta, grup de suport a la lactància. Tots els dimecres del calendari escolar de 2/4 de 6 a 7 de la tarda al Blauet de Sant Celoni.

LleTeta de vacances 2013

Ja hem acabat la temporada 2012-2013.

Com cada any les trobades han estat plenes d'emocions, noves coneixences  i experiències compartides que moltes les recordarem durant força temps.

Enguany heu estat 43 mares que heu vingut per primera vegada, i cada setmana heu estat una mitjana de 8,3 mares assistents a les trobades. Aquesta última dada puja any rera any, i  és molt interessant perquè és l'indicador que la mare que ve a LleTeta, s'hi troba a gust i repeteix la seva visita.

Vull reiterar el meu agraïment a les mares veteranes que veniu a les trobades malgrat no necessiteu ajuda. Sense saber-ho, amb els vostres consells i paraules amoroses feu que les mares nouvingudes se sentin reconfortades per vosaltres, moltes gràcies a totes!

També vull fer esment que darrera de la meva feina hi ha una ajuda invisible que es diu Laia Èlia, ella no és present físicament a les reunions perquè viu a Girona però sempre hi és quan jo flaquejo. Un petó ben gran per tu.

Aquest any vull fer un agraïment especial a la Mar, ha vingut amb la segona filla, que no sempre és fàcil, i ens ha ajudat a totes, i amb molta discreció ha posat remei a molts dels nostres maldecaps. Has estat un regal!



Bon estiu a totes!!

3 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Gràcies a tu Anna per la teva ajuda!! no sé que fariem sense tu.
    (Jo sóc una de les mares que m'agradaria venir de tant en tant, per fer xarxa, per aprendre més coses, per poder donar un cop de mà si cal, però que no goso a presentar-me doncs el meu peque ja té 2 anys i mig i no para quiet) i malgrat les intencions serien bones, venir suposaria desgavellar el grup i "molestar" (fixeu-vos que ho poso entre comentes) als meus petitons que necessiten estar en un lloc amb una mica de tranquil·litat. Ja sé sap, ja hi ha un temps per cada cosa ;-DDD
    molt bon estiu a tots i totes!!

    ResponElimina
  3. Bon estiu Marta,
    i ja saps, pots venir quan vulguis amb el teu petit a desgavellar el grup ;-) serà un plaer tornar-te a veure
    fins aviat!

    ResponElimina