Calendari de LleTeta

LleTeta, grup de suport a la lactància. Tots els dimecres del calendari escolar de 2/4 de 6 a 7 de la tarda al Blauet de Sant Celoni.

Aclariment a la introducció de l'alimentació complementària

Arrel de la consulta de la Carme referent a les contradiccions entre els diferents sectors sobre com s'ha d'introduir l'alimentació complementària, us torno a enviar el vídeo del Dr Carlos González (home recurrent on els hi hagi).




Doncs si, a vegades el bombardeig de criteris ens desorienten. Gràcies Carlos per recordar-nos que el sentit comú i l'instint maternal són unes bones guies per ser feliç.... i que això ens ho hagi de dir un doctor en pediatria!!!

Carme, jo ho tindria claríssim... i vosaltres?

9 comentaris:

  1. M'agrada molt la filosofia d'aquest home davant l'almentació infantil. M'ha obert els ulls a moltes coses! Gràcies a ell, vaig descobrir que no cal donar "papilles" a les criatures, sinó que es pot passar directament al menjar per mastegar. I així ho hem fet! Un gran referen en Carlos Gonzàlez!

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Totalment d'acord, aquest home aporta llum (i serenor!) en les seves explicacions i en els seus llibres. MOLT RECOMANABLE!!!

    ResponElimina
  4. Recurrent perquè tan parla d'agafar a coll els nens, com d'alimentar, de dormir, de jugar, d'alletar. Qué bé que hi hagi un doctor en pediatria que sigui tan proper!!
    Llegint-lo i escoltant-lo sempre tens la sensació que ho fas tot bé.

    ResponElimina
  5. Per a mi va ser un tresor descobrir aquest home i els seus llibres. Jo que no tenia cap experiència propera d´alletament, i rebia molts consells i comentaris de tot tipus de la familia, tant basats en la pròpia por, en la desconnexió amb un mateix. Aquest home i els seus llibres sempre han sigut un bàlsam per a mi, poder llegir-los durant les migdiades de la petita, poder sentir que ho fèiem bé, que no li fèia res dolent a la petita, com aquesta gent tan desconnectada em deia....què fort llegir-me això ara, però es que el meu primer any va ser així, jajaja, ja els tres posterios em van donar per impossible;-)!

    ResponElimina
  6. Gràcies als seus llibres hem tingut les coses molt clares i ens hem estalviat molts mals de cap amb la nostra filla petita, que està per sota dels "pesos normals" però que es una nena ben sana i espavilada i, el més important de tot, que segueix fent teta a pesar dels consells d'alguns pediatres "de manual".

    ResponElimina
  7. Grans escrits per anar llegint conforme vas fent gran el teu nadó. Un munt de bons consells i experiències viscudes que reconforten i t'ajuden sobretot els primers anys de vida del teu petit.

    ResponElimina
  8. Jo vaig aplicar aquest sistema amb la meva segona filla (amb la primera el desconeixia) i els resultats han estat sorprenents. És un goig veure-la disfrutar amb el menjar. Menja el mateix que mengem nosaltres, el puré el menja el dia que el fem per tots. Ara, amb un any, menja de tot i ella sola. Això si, té un inconvenient: prepareu-vos a netejar de valent! ;-)

    ResponElimina
  9. Tens raó Anna, fent el baby lead weaning queda tot empastifat!!
    El dia que les marques de productes de neteja se n'assabentin, els precursos de la idea tindran propaganda assegurada! ;-))))

    ResponElimina