Calendari de LleTeta

LleTeta, grup de suport a la lactància. Tots els dimecres del calendari escolar de 2/4 de 6 a 7 de la tarda al Blauet de Sant Celoni.

Segon berenar de la temporada.

Avui hem fet el segon berenar de la temporada, una bona manera d'endolcir les trobades de Lleteta. Era tot boníssim, no sé com s'ho fan les mares, jo quan els tenia tan petits amb prou feines em feia uns macarrons. Doncs això, el sàcher i la coca de xocolata, deliciosos!
Aquest semestre la colla té molt bona sintonia, són gairebé una desena, i fins i tot quan jo he estat de viatge el grup ha anat sol. Normalment sóc jo, l'assessora que aglutino i acompanyo el grup, aquest cop no fa falta, les noies s'organitzen i quan arribo ja està tot muntat. Es tracta d'això, un grup de lactància és un grup d'ajuda mútua. L'assessora dóna informació verídica i actualitzada i ajuda en casos de necessitat però l'experiència d'altres mares és el que molts cops t'ajuda a tirar endavant i a prendre les teves pròpies decisions.

Avui han vingut per primer cop la Maria Mercè i la Rosa. La Maria Mercè té una nena d'un mes i se la veu segura i amb preguntes molt interessants, des del primer moment he notat que s'ha trobat molt a gust entre les altres, benvinguda!. La Rosa té un nen preciós de 5 dies, la criatura sembla que només vol treballar de nit i la mare, és clar, està molt defallida, els ulls li ploraven cada cop que m'explicava què li passava. És una nova mare que necessita molts mimos, i molt descans durant el dia perquè la seva nit és feixuga. Ho està fent molt bé, espero que entre tots, família, Lleteta i els serveis de pediatria la sapiguem acompanyar correctament. Per cert, el pediatre diu que no, però, el tel d'aquest nen és curt, està entre grau 1 i 2. Rosa, esperem que tornis i que et poguem continuar ajudant.

Una bona notícia, la Bet ens ha explicat que s'ha fet donant de llet materna. Us recordo a totes que per ser donant de llet materna només cal estar alletant, consulteu el  Banc de sang i teixits. Moltes Felicitats Bet, TU DÓNES VIDA!

Bé noies i nois, fins dimecres que ve

8 comentaris:

  1. Felicitats, Anna, pel blog!!!!
    A partir d´ara el tindrem a l´agenda.

    Endavant Lleteta

    ResponElimina
  2. Quina llàstima, no vaig poder venir aquest dimecres i em vaig perdre el berenar, però gràcies a aquest bloc no perdo el fil!!! molt bona feina Anna, el bloc és xulíssim, molt endreçat i molt útil!!!

    ResponElimina
  3. Estic contenta que us agradi. un petó a tots dos

    ResponElimina
  4. A veure si ara escric bé, que amb l´emoció abans no he pogut. Anna, m´agrada moltíssim el teu blog, és obrir-lo i obrir la porta a les meves sensacions i records més preciosos i íntims amb la meva filla. Com si estiguéssim ara mateix amb les nostres estones meravelloses.

    Visca el blog, el tindré a l´agenda i ben present. Gràcies per aquest racó tan bonic, tan personal, i sobretot gràcies per portar a terme aquesta tasca TAN GRAN d´ensenyar a gaudir de la propia maternitat a tantes dones, avui en dia, tasca tan valuosa i meravellosa.

    ResponElimina
  5. gràcies Ale, estava segura que hi posaries el teu granet en aquest blog i sabia que seria molt tendre ;-)

    ResponElimina
  6. Felicitats Anna per la iniciativa!!

    Segur que a mesura que es vagi difonent el blog la gent t'estarà molt agraïda.

    Que bé tenir-te com amiga i saber que en aquest tema, quan ho necessiti, sempre em donaràs un cop de mà.

    Molta sort en aquets nou projecte i amunt!!

    ResponElimina
  7. qué bé tenir-te com amiga per tot! ;-))

    ResponElimina